Saturday, June 1, 2013

Om bloggen / About the blog

Dette er en blogg som er laget for at jeg skal fortelle om mitt år som en del av Mission Year, en ettårig misjons-/voluntørtjeneste jeg skal være med på. Min base vil være i Atlanta, Georgia i USA fra september 2013 til juli 2014. Bloggen vil være for venner og familie, for de som støtter meg og for andre interesserte.


Det vil være mulig å støtte meg økonomisk (se egen infoside) - jeg setter pris på alle som har mulighet til det! Men først og fremst håper jeg dere kan støtte meg i bønn og gode tanker. Det blir et spesielt år, som jeg tror og håper vil sette dype spor i meg.

Jeg vil først og fremst skrive på norsk, men vil også ha noen innlegg på begge språk, og noen på engelsk. Bloggen vil inneholde tanker, opplevelser og refleksjoner fra både før, under og etter Mission Year, og jeg håper du vil finne det interessant!

Må Guds velsignelse være med dere.

In English:
This is a blog which I intend to use to tell about my year as a part of Mission Year, a one-year missionary/volunteer-service that I will take part in. My base will be in Atlanta, Georgia of the United States of America from september '13 till july '14. This blog will be made for my friends and family, my supporters and others that are interested. It will be possible to support me financially (see own page) - and I am thankful for everyone that have the possibility to do so! But first and foremost I hope that you can support me in prayer and good thoughts. It will be a special year, and I believe and hope that it will make a deep impact on me.

I will mostly be writing in Norwegian, but will also have some posts in both languages and some in English. The blog will be about thoughts, experiences and reflections both from the preparation, during and after Mission Year, and it is my hope that you will find it interesting!

May the blessing of the Lord be with you.

No comments:

Post a Comment